-
Автомобилната индустрия изпраща мрачна 2024 г. - Първа част
Лошата новина е, че следващата година няма да е по-малко предизвикателна
16 -
Планът на Германия за дистанциране от въглищата до 2030 г. изглежда все по-нереалистичен
Въглищните централи могат да бъдат изключени, само ако има достатъчен резервен капацитет, подчерта германският икономически министър
-
Германският икономически министър иска да стимулира икономиката чрез фонд за инвестиции
Създаването на климатично неутрално модерно промишлено бъдеще изисква мащабни инвестиции - както държавни, така и частни, заяви Роберт Хабек
1 -
Колапсът на Northvolt причинява главоболия от двете страни на Атлантика
Правителствата на Германия и Швеция си подхвърлят спасителния пояс, докато канадските власти се опитват да успокоят обществеността, притеснена за вложените в концерна пари
25 -
Партиите от германската коалиция ще преговарят за помощ за автомобилните производители
Това, от което не се нуждаем, са къси съединения и светкавици, коментира министърът на икономиката на страната
-
Роберт Хабек обмисля допълнителна подкрепа за германските автопроизводители
Макар компаниите да са частично виновни за настоящите си проблеми, икономическият министър се чувства „задължен да направи нещо, за да задвижи пазара отново”
-
Пекин: Митата върху електромобилите ще навредят на Германия и Китай
Китайският министър на търговията призова за съвместно решаване на проблема с търговските бариери, за да се избегнат ескалации
2 -
Роберт Хабек призова за политическо решение на спора с Китай относно митата
Германският икономически министър търси начин да се избегне търговска война с Пекин, докато разговаря с китайския министър на търговията Уан Уънтао
-
Германската икономика потъва и Шолц не иска да я спаси
Хиляди работни места са заличени в химическата промишленост, а кризата във Volkswagen се задълбочава. Какво прави правителството по въпроса?
14
Таг Роберт Хабек
Пазари